Loading...
 

falcon.sneakers

RAYA HAJI MEGA SALE ๐Ÿ”ฅ ๐Ÿšบ 200+ DESIGNS ๐Ÿšน ๐Ÿ‘Ÿ HIGH QUALITY ๐ŸŽ FREE GIFT/POSTAGE ๐Ÿ“ FAST POSTAGE SERVICE ๐Ÿ˜ PROMOTION GEMPAK, HARGA MURAH FOUNDER @mohdiddin_ . ORDER?๐Ÿ‘‡ http://falconigshop.wasap.my/
369 posts
6,367 followers
7,356 following

Raya haji mega sale๐Ÿ”ฅ
potongan harga sehingga rm100 โค๏ธ
.
nike airmax 120 .๐Ÿ”ฅ
.
hai guys โœŒ๏ธ.admin nak promote kat korang satu kasut cun meletops baru sampai stok. kualiti cun giler, boleh pakai untuk masa yg lama. sesuai untuk regular using ๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘
. โœ”๏ธ size 40-45
โœ”๏ธ high quality
โœ”๏ธ really limited !
.
๐Ÿ”ฅharga kasih sayang : rm100 off ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ”ฅspecial promo: rm10 extra off (2 pairs only) โš ๏ธ
๐Ÿ”ฅmore designs available ๐Ÿ˜Ž .
whatsapp ๐Ÿ“ฒ : +60128820685 / (link kat bio)
komen, like dan share !!!
.
#assalamualaikum #sayajualmurah
#sneakersmalaysia #kasutnikemurah
#saudagarkasut #promosihebat

comment 24 star 117 August 2018

Raya haji mega sale๐Ÿ”ฅ
potongan harga sehingga rm100 โค๏ธ
.
nike airmax 120 .๐Ÿ”ฅ
.
hai guys โœŒ๏ธ.admin nak promote kat korang satu kasut cun meletops baru sampai stok. kualiti cun giler, boleh pakai untuk masa yg lama. sesuai untuk regular using ๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘
. โœ”๏ธ size 40-45
โœ”๏ธ high quality
โœ”๏ธ really limited !
.
๐Ÿ”ฅharga kasih sayang : rm100 off ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ”ฅspecial promo: rm10 extra off (2 pairs only) โš ๏ธ
๐Ÿ”ฅmore designs available ๐Ÿ˜Ž .
whatsapp ๐Ÿ“ฒ : +60128820685 / (link kat bio)
komen, like dan share !!!
.
#assalamualaikum #sayajualmurah
#sneakersmalaysia #kasutnikemurah
#saudagarkasut #promosihebat

comment 7 star 71 August 2018

Awal pagi dah urus postage berlambak ๐Ÿ˜…๐Ÿ”ฅ
.
assalamualaikum dan selamat pagi guys! admin nak minta maaf sebab beberapa minggu ni admin busy sikit ๐Ÿ˜… esok postage akan dibuat ye...thanks semua!
.
#assalamualaikum #sayajualmurah #sneakersmalaysia

comment 4 star 59 August 2018

Raya haji mega sale๐Ÿ”ฅ
potongan harga sehingga rm100 โค๏ธ
.
nike airmax 270 .๐Ÿ”ฅ
.
hai guys โœŒ๏ธ.admin nak promote kat korang satu kasut cun meletops baru sampai stok. kualiti cun giler, boleh pakai untuk masa yg lama. sesuai untuk regular using ๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘
. โœ”๏ธ size 36-45
โœ”๏ธ high quality
โœ”๏ธ really limited !
.
๐Ÿ”ฅharga kasih sayang : rm100 off ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ”ฅspecial promo: rm10 extra off (2 pairs only) โš ๏ธ
๐Ÿ”ฅmore designs available ๐Ÿ˜Ž .
whatsapp ๐Ÿ“ฒ : +60128820685 / (link kat bio)
komen, like dan share !!!
.
#assalamualaikum #sayajualmurah
#sneakersmalaysia #kasutnikemurah
#saudagarkasut #promosihebat

comment 3 star 53 August 2018

Raya haji mega sale๐Ÿ”ฅ
potongan harga sehingga rm100 โค๏ธ
.
fila spy xlite .๐Ÿ”ฅ
.
hai guys โœŒ๏ธ.admin nak promote kat korang satu kasut cun meletops baru sampai stok. kualiti cun giler, boleh pakai untuk masa yg lama. sesuai untuk regular using ๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘
. โœ”๏ธ size 40-44
โœ”๏ธ high quality
โœ”๏ธ really limited !
.
๐Ÿ”ฅharga kasih sayang : rm80 off ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ”ฅspecial promo: rm10 extra off (2 pairs only) โš ๏ธ
๐Ÿ”ฅmore designs available ๐Ÿ˜Ž .
whatsapp ๐Ÿ“ฒ : +60128820685 / (link kat bio)
komen, like dan share !!!
.
#assalamualaikum #sayajualmurah
#sneakersmalaysia #kasutfila
#potonganharga #saudagarkasut

comment 1 star 58 August 2018

Apa komen korang tentang kasut ni? nak tak kalau kitorang jual kasut mcm ni? ๐Ÿ˜‚ bagi komen korang sikit!
.
#sayajualmurah #viralmalaysia #kasutpelik

comment 4 star 111 August 2018

Raya haji mega sale ๐Ÿ”ฅ
potongan harga sehingga rm100 โค๏ธ
.
nike air vapormax off white ๐Ÿ”ฅ
.
hai guys โœŒ๏ธ.admin nak promote kat korang satu kasut cun meletops baru sampai stok. pusing shopping mall satu hari pun belum tentu jumpa kasut ni ๐Ÿ˜™๐Ÿ‘
. โœ”๏ธ size 36-45
โœ”๏ธ really high quality
โœ”๏ธ really limited !
.
๐Ÿ”ฅharga kasih sayang : rm100 off ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ”ฅspecial promo: rm10 extra off (2 pairs only) โš ๏ธ
๐Ÿ”ฅmore designs available ๐Ÿ˜Ž .
whatsapp ๐Ÿ“ฒ : +60128820685 / (link kat bio)
komen, like dan share !!!
.
#assalamualaikum
#sayajualmurah #kasutnikemurah #sneakersmalaysia #saudagarkasut
#promosihebat #potonganharga

comment 4 star 76 August 2018

Raya haji mega sale ๐Ÿ”ฅ
potongan harga sehingga rm100 โค๏ธ
.
adidas eqt adv 8๐Ÿ”ฅ
.
hai guys โœŒ๏ธ.admin nak promote kat korang satu kasut cun meletops baru sampai stok. pusing shopping mall satu hari pun belum tentu jumpa kasut ni ๐Ÿ˜™๐Ÿ‘
. โœ”๏ธ size 36-44
โœ”๏ธ really high quality
โœ”๏ธ really limited !
.
๐Ÿ”ฅharga kasih sayang : rm100 off ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ”ฅspecial promo: rm10 extra off (2 pairs only) โš ๏ธ
๐Ÿ”ฅmore designs available ๐Ÿ˜Ž .
whatsapp ๐Ÿ“ฒ : +60128820685 / (link kat bio)
komen, like dan share !!!
.
#assalamualaikum
#sayajualmurah #kasutadidasmurah
#sneakersmalaysia #saudagarkasut
#promosihebat #potonganharga

comment 3 star 50 August 2018

Postage harini, satu lori penuh wehhh ๐Ÿ˜…๐Ÿ”ฅ
.
terima kasih kepada semua supporters kitorang. tanpa korang, siapalah kami. lots of love ๐Ÿ’•๐Ÿ’•๐Ÿ’•
.
#assalamualaikum #terimakasih #sneakersmalaysia

comment 2 star 54 August 2018

Raya haji mega sale ๐Ÿ”ฅ
potongan harga sehingga rm100 โค๏ธ
.
nike vapormax 97๐Ÿ”ฅ
.
hai guys โœŒ๏ธ.admin nak promote kat korang satu kasut cun meletops baru sampai stok. pusing shopping mall satu hari pun belum tentu jumpa kasut ni ๐Ÿ˜™๐Ÿ‘
. โœ”๏ธ size 39-44
โœ”๏ธ really high quality
โœ”๏ธ really limited !
.
๐Ÿ”ฅharga kasih sayang : rm100 off ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ”ฅspecial promo: rm10 extra off (2 pairs only) โš ๏ธ
๐Ÿ”ฅmore designs available ๐Ÿ˜Ž .
whatsapp ๐Ÿ“ฒ : +60128820685 / (link kat bio)
komen, like dan share !!!
.
#assalamualaikum
#sayajualmurah #kasutnikemurah #sneakersmalaysia #saudagarkasut
#promosihebat #potonganharga

comment 5 star 48 August 2018

Raya haji mega sale๐Ÿ”ฅ
potongan harga sehingga rm100 โค๏ธ
.
airmax 97 new edition .๐Ÿ”ฅ
.
hai guys โœŒ๏ธ.admin nak promote kat korang satu kasut cun meletops baru sampai stok. kualiti cun giler, boleh pakai untuk masa yg lama. sesuai untuk regular using ๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘
. โœ”๏ธ size 40-44
โœ”๏ธ high quality
โœ”๏ธ really limited !
.
๐Ÿ”ฅharga kasih sayang : rm100 off ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ”ฅspecial promo: rm10 extra off (2 pairs only) โš ๏ธ
๐Ÿ”ฅmore designs available ๐Ÿ˜Ž .
whatsapp ๐Ÿ“ฒ : +60128820685 / (link kat bio)
komen, like dan share !!!
.
#assalamualaikum #sayajualmurah
#sneakersmalaysia #kasutnikemurah
#saudagarkasut #promosihebat

comment 7 star 63 August 2018

Rindu zaman kegemilangan dulu ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ’”
.
assalamualaikum dan selamat pagi semua. mulakan hari anda dengan perkara yg positif dan senyuman ๐Ÿ˜Š
.
#nostalgia #rindu #kanakkanak #astroceria #assalamualaikum

comment 3 star 64 August 2018