Instagram Public Photos with #ubatkurus

Haihh panas betul lah kalau orang main-main dengan perut aku ni.. tahu la comel..
.
guyss!! yang serius nak kurus follow @befit.radiance sekarang sbb dorang tgh ada promosi beli 1 percuma 2 & menang iphone 11 pro max ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ˜ ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ˜.
.
w/ @yunizolbahrem .
#tajuislam #tajureview #tajutawan #bodyshaming #gemok #ubatkurus #lawaktahapdewa #lawaking #lawakhangit

comment 173 star 30,048 last month

Ketik dua kali dulu dan lihat anda nombor berapa.
.
.
selamat simpan azam baru. yang no.6 dan no.7 , selamat menempuh alam yang penuh dengan cabaran.
.
coach najwa nur
0136300052
.

comment 50 star 744 3 weeks ago

Ok ni bukan post kurus, tapi terpaksa post sebab meremang bulu roma mase 1st time dengar!๐Ÿ˜ณ
.
effort tu, effort!nak hafal ikut dialek kelate pastu nak hafal step dikir lagi๐Ÿ˜ฑ
.
nak kurus pon kena ade effort k, tak perlu effort luarbiasa! just buat effort yang simple tapi konsisten! tu je!
.
p/s: nak jugak selit pasal turun berat๐Ÿคช
.
bangga jadi rakyat malaysia walopon bkn ore kelate๐Ÿ˜ jom tag saing2 (kawan2) uolls yang asal kelate
.
๐ŸŒŸprogram kurus online intake november dah dibuka untuk pendaftaran๐ŸŒŸ
klik link di bio๐Ÿ˜Š
#teambestnyekurus

comment 62 star 2,986 last month

Tips minum air kosong 3 liter sehari.
.
sapa2 yang susah nak minum air kosong tu boleh cuba tips nie. pastikan follow betul2 yer. kalau dekat office letak botol air tu depan meja supaya kita tak lupa. jika air kopi leh letak ata meja semasa bekerja, air kosong lg la kan.
.
banyak kelebihan dari minum air yang banyak dan salah satu ialah dapat membuang toksin badan.
.
coach irfan 0103666683
.
#gaya #ubatkurus #bajubesar #turunlemak #coachirfan #kurus #tipskurus #jomkurus #diet #shahalam #jdt #nakkurus #tipsdiet #kualalumpur #kotabharu #tipskesihatan #dietplan #testimonikurus #kurussebelumkahwin #azamkurus #pilkurus #seluarbesar #cuti #viral #bajuxxl #airkosong #resepidiet #resepi #toksin

comment 27 star 2,101 last month

Good morning sunshineeeee...kecerian bertambah dengan shake2 luar biasa di pg hari.. sarapan siht tnpa minyak, gula dan garam... tinggi dengan protein dan nutrisi keperluan badan... saper nak sihat, cantik , handsome, sado, fit dan kurus.... meh coach irah tunjuk dan ajarkan..
.
.
.

click my bio @syahirah_budiman for registration or booking...
.
disember intake is officially open now
.
โ˜Ž๏ธ 0199243731
.
๐Ÿ“ฒ https://naktahuyuranprogramsyahirahbudiman.wasap.my/
.
#jomkurusonline #kurussihat #malaysia #kurusdarirumah #onlinecoaching #coach #gemokisawesome #terengganu #pahang #sarapansihat #dietseimbang #sihat #jomkurusganu #kebayamerah #jubahmurah #uitm #pakarkesihatan #cantiksihat #kalori #bajumurah #ubatkurus #exercise #virtualrun #anakmalaysia

comment 4 star 708 3 weeks ago

Good morning sunshineeeee...kecerian bertambah dengan shake2 luar biasa di pg hari.. sarapan siht tnpa minyak, gula dan garam... tinggi dengan protein dan nutrisi keperluan badan... saper nak sihat, cantik , handsome, sado, fit dan kurus.... meh coach irah tunjuk dan ajarkan..
.
.
.

click my bio @syahirah_budiman for registration or booking...
.
disember intake is officially open now
.
โ˜Ž๏ธ 0199243731
.
๐Ÿ“ฒ https://naktahuyuranprogramsyahirahbudiman.wasap.my/
.
#jomkurusonline #kurussihat #malaysia #kurusdarirumah #onlinecoaching #coach #gemokisawesome #terengganu #pahang #sarapansihat #dietseimbang #sihat #jomkurusganu #kebayamerah #jubahmurah #uitm #pakarkesihatan #cantiksihat #kalori #bajumurah #ubatkurus #exercise #virtualrun #anakmalaysia

comment 24 star 2,073 4 weeks ago

Workout utk yang sakit lutut dan blh juga utk mereka yang 80 kg ke atas ..
tag kawan anda
.
cara mudah
โŒ perlu lompat2 sangat
โŒlari sungguh beriya
โŒperlu ikut orang lain yang tak sakit
โŒ perlu guna lutut sangat . pressure kat tempat lain ok

tapi kena lah workout juga .alasan tu mmg selalu geng 40 an pakai , saya sakit lutut ๐Ÿ™„. ingat rules benda tak pakai nanti berkarat
.
turn on notification utk tips tips menarik dari @haslina.nasir
utk enrol program di #teampowerfitmalaysia , anda blh klik di profile link @haslina.nasir utk berhubung dengan ch

ch 0128006869 wanita shj
cn 0127030097 *utk lelaki
coach pemakanan selama 13 tahun dan certified group fitness trainer

#dietatkinsmalaysia #kurustanpaberlapar #mingguanwanita #majalahnona #tudungneelofar #tv3
#ariani #shawllabuh #jubah #browniessedap #tipkuruscepat #seluarxxl #makanansihat #menusihat #bazaarpaknil #senamankurus #kempisperut #ubatkurus #fitness

comment 23 star 698 September 2019

Ramai tak perasan ni. jom kita dengarkan dan hadam.

coach najwa nur
0136300052

comment 7 star 192 2 weeks ago

8 tanda badan korang dah gemuk.
.
hati2 semua yer dengan tanda-tanda ini keran korang setapak lagi dalam kategori pesakit obesiti. jangan anggap ia perkara biasa tapi anggaplah ia tanda korang haruslah berubah dengan cara pemakanan yang bar
.
tag kawan korang yang ad tanda2 nie?
.
#sanah #ubatkurus #bajubesar #turunlemak #coachirfan #kurus #tipskurus #jomkurus #diet #shahalam #jdt #nakkurus #tipsdiet #kualalumpur #kotabharu #tipskesihatan #dietplan #testimonikurus #kurussebelumkahwin #azamkurus #pilkurus #seluarbesar #tv3 #viral #bajuxxl #johor #resepidiet #resepi #genuk

comment 29 star 1,129 2 weeks ago

Promo 12.12 valid sehari sahaja

herculean cream 12.12 promo.
normal price rm140
promo 1 day only rm59 setiap satu
free postage
ada 33 unit shj!

p/s - no free abs trimmer, item printed defects.
.
for more details dm or whatsapp us at 018-5775582
.
#krimkurus #slimmingcream #slimming #looseweight #kurussihat #kurus #slim #ubatkurusberkesan #kurusberkesan #fromfattofit #loosingweight #krimkurusmurah #weightlosstips #kurusonline #kuruscepat #ubatkurus #ubatkurusmurah #kuruslepasbersalin #krim #kurusipoh #resurrectiongear #teamresurectiongear #binabadan #binabadanmalaysia #tegaptv

comment 0 star 4 15 minutes ago

Mengapa perlu cari produk lain lagi kalau klubna dan laleh boleh bantu?
.
.
ramai yang tak berjaya turunkan berat badan, bukan tkde ilmu, bukan tak nak kurus tapi tak konsistan. mesti stress kan ?
.
dah dah jangan stress lagi. klubnalaleh boleh bantu uolss singkirkan lemak kt semua bahagian termasuklah lemak degil yg dkt peha, perut & pinggul.
.
kebaikan klubna laleh .
โœ…tak perlu diet ketat
โœ…100% ekstrak buah-buahan.
โœ…lemak ditukarkan kepada tenaga.
โœ…lemak yg terkumpul cepat hilang.
โœ…tiada kesan gemuk selepas berhenti.
.
takkan nak tunggu lemak beranak pinak kat badan uolss baru nak diet? ๐Ÿ˜…
.

whatsapp : 013-9115567
.
#sayajual #kurussihat #kurusselamat #skinnyteamalaysia #detoxmurah #plussizemalaysia #kuruscepat #klubnalalehkotabharu #klubnalalehbachok #klubnalaleh #kurusselepasraya #klubnalalehkelantan #nakkuruscepat #produkkurus #produkkurus #jomkurus #kurussebelumraya #sayanakkurus #detoxslim #sayajualdetoxtea #skinnytea #fatburner #detoxteamalaysia #kempisperut #jomdetox #jomkurus #tehhijau #langsingcepat #losyenkurus #sayanakkurus #ubatkurus #kurustanpadiet

comment 0 star 1 18 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 18 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 18 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 19 minutes ago

Mengapa perlu cari produk lain lagi kalau klubna dan laleh boleh bantu?
.
.
ramai yang tak berjaya turunkan berat badan, bukan tkde ilmu, bukan tak nak kurus tapi tak konsistan. mesti stress kan ?
.
dah dah jangan stress lagi. klubnalaleh boleh bantu uolss singkirkan lemak kt semua bahagian termasuklah lemak degil yg dkt peha, perut & pinggul.
.
kebaikan klubna laleh .
โœ…tak perlu diet ketat
โœ…100% ekstrak buah-buahan.
โœ…lemak ditukarkan kepada tenaga.
โœ…lemak yg terkumpul cepat hilang.
โœ…tiada kesan gemuk selepas berhenti.
.
takkan nak tunggu lemak beranak pinak kat badan uolss baru nak diet? ๐Ÿ˜…
.

whatsapp : 013-9115567
.
#sayajual #kurussihat #kurusselamat #skinnyteamalaysia #detoxmurah #plussizemalaysia #kuruscepat #klubnalalehkotabharu #klubnalalehbachok #klubnalaleh #kurusselepasraya #klubnalalehkelantan #nakkuruscepat #produkkurus #produkkurus #jomkurus #kurussebelumraya #sayanakkurus #detoxslim #sayajualdetoxtea #skinnytea #fatburner #detoxteamalaysia #kempisperut #jomdetox #jomkurus #tehhijau #langsingcepat #losyenkurus #sayanakkurus #ubatkurus #kurustanpadiet

comment 0 star 0 19 minutes ago

Tiada istilah terlambat atau terlewat jika anda ingin berubah... yang susah ialah jika anda tidak mahu berubah walaupun berat badan anda berlebihan.. jija anda mahu berubah , boleh wasap saya 0179919989 untuk pembelian hari ini juga.... #jomkurus #kuruscepat #nakkurus #kurussihat #nakkuruscepat #kuruscantik #langsingcepat #nakkuruskanbadan #jomkurus1malaysia #gemukbadan #produkoriginal #taknakgemuk #langsingmudah #produkselamat #jomkurussihat #nakkurussihat #turunberatbadanonline #turunberatbadancepat #jomkurusonline #dietatkins #gojessmojess #kurusbadan #gemuk #kualalumpur #dietsihat #kesihatan #ubatkurus #kurus_evocut #syariahcompliance #patuhsyariah

comment 0 star 8 19 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 19 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 19 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 19 minutes ago

Mengapa perlu cari produk lain lagi kalau klubna dan laleh boleh bantu?
.
.
ramai yang tak berjaya turunkan berat badan, bukan tkde ilmu, bukan tak nak kurus tapi tak konsistan. mesti stress kan ?
.
dah dah jangan stress lagi. klubnalaleh boleh bantu uolss singkirkan lemak kt semua bahagian termasuklah lemak degil yg dkt peha, perut & pinggul.
.
kebaikan klubna laleh .
โœ…tak perlu diet ketat
โœ…100% ekstrak buah-buahan.
โœ…lemak ditukarkan kepada tenaga.
โœ…lemak yg terkumpul cepat hilang.
โœ…tiada kesan gemuk selepas berhenti.
.
takkan nak tunggu lemak beranak pinak kat badan uolss baru nak diet? ๐Ÿ˜…
.

whatsapp : 013-9115567
.
#sayajual #kurussihat #kurusselamat #skinnyteamalaysia #detoxmurah #plussizemalaysia #kuruscepat #klubnalalehkotabharu #klubnalalehbachok #klubnalaleh #kurusselepasraya #klubnalalehkelantan #nakkuruscepat #produkkurus #produkkurus #jomkurus #kurussebelumraya #sayanakkurus #detoxslim #sayajualdetoxtea #skinnytea #fatburner #detoxteamalaysia #kempisperut #jomdetox #jomkurus #tehhijau #langsingcepat #losyenkurus #sayanakkurus #ubatkurus #kurustanpadiet

comment 0 star 0 19 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 20 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 20 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 20 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 20 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 20 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 20 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 21 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 21 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 21 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 1 22 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 22 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 22 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 23 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 1 23 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 23 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 24 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 24 minutes ago

Kenapa susah nak turun berat badan walaupun setiap hari diet?

badan bukan saja tak nak turun, malah makin bertambah! penat dah cuba macam² tapi tak berkesan. tu tandanya badan korang banyak toksin terkumpul dalam badan. so memang susah lah supplement yg korang consume tu nak berkesan.

apa kata korang consume #demica ni yang berfungsi utk sedut lemak korang, singkirkan toksin serta cuci usus korang tu. takde kesan cirit-birit pun.

ada ke kawan korang yang ada masalah macam ni? tag diorang sekarang untuk mimi bantu!

#demica #demicantik #ingatkurusingatdemica #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni #teammissyaya

comment 0 star 0 24 minutes ago

๐ŸŒตfreakyfitz passion lemon tea๐Ÿ‹
.
freakyfitz adalah minuman kesihatan yang membantu mengurangkan berat badan dengan hasil yang optimum. hanya dengan 1 sachet ia membantu :
๐Ÿ”ฅmembakar lemak
๐Ÿ”ฅmengawal selera makan
๐Ÿ”ฅmeningkatkan metabolisma
๐Ÿ”ฅpengembalian tenaga baru
.
diperbuat dari :
๐ŸŠserbuk guarana
๐ŸŒตhoodia gordonii
๐ŸŒฟekstrak kopi hijau
.
.
ramai dah berjaya turun berat badan! uolls bila lagi? ๐Ÿ˜
.
.
๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ
stokis & agent wantedโ€ผ๏ธโ€ผ๏ธ
stokis & agent wantedโ€ผ๏ธโ€ผ๏ธ
stokis & agent wantedโ€ผ๏ธโ€ผ๏ธ
.
cash & gold rewards menanti anda ๐Ÿ’ƒ๐Ÿป
kami guide sampai jadi โ€ผ๏ธ
.
.
any inquiries,
๐Ÿ“ฒ whatsapp : 012 - 572 7669
click link di bio
.
๐Ÿš— cod available!
seluruh malaysia
.
๐Ÿ“self pickup : ampang point
.
๐Ÿ“ฌ postage daily!
.
๐ŸŽ free gift exclusive!
.
๐Ÿ› find us on shopee : myjuerneys beauty cabin
.
๐Ÿ™‹๐Ÿป‍โ™€ agent & dropshipper are welcome. whatsapp us now!
.
#surerichteam #surerichteamxjenny #freakyfitz #freakyfitzhq #freakyfitzkl #freakyfitzkualalumpur #samtilla #shaheizysam #freakyfitzampang #ubatkurus #kuruscepat #freakyfitzsubang #freakyfitzgombak #freakyfitzperak #freakyfitzbrunei #freakyfitzklang #freakyfitzkedah #freakyfitzjohor #freakyfitzterengganu #freakyfitzselangor #freakyfitzpahang #freakyfitzbangsar #freakyfitzwangsamaju #mestikurus #agentwanted #kuruscepat #mirafilzah #freakyfitzcheras #freakyfitzkelantan

comment 0 star 0 25 minutes ago

Amazing elfira.
.
dalam masa sebulan berjaya menurunkan berat badan sebanyak 12kg dan still nak turunkan lagi 10kg!!
.
wuhhhhh!! agak agak apakah rahsia elfira loy turunkan berat badan dengan jayanya sampai turun berbelas kilo tuh.
.
anyone nak komen? .
.
#coachfizaidi #meletop #jubahbesar #loseweight #stronger #nakkurus #nealofa #nakfitness #plussize #tipskurus #eatclean #jk1m #gemukisawesome #gemuk #herbalife #shaklee #pamoga #dherbs #scklm #bazarpaknil #batucaves #pilkurus #ubatkurus #lelakikirimantuhan #pujaanhatikanda #mirafilzah

comment 2 star 21 26 minutes ago

Nak kurus lansing mantap ??
boleh segera whatsapp
0149175104
lagi senang klik je link whatsapp. okeyh ?๐Ÿค—๐Ÿ‘Œ #ubatkurus#korsetmurah#rahsiakurus#tipsdiet#rahsiaslim#lotionkurusmurah#intermittentfasting#codkualaterengganu#tipskurus#tipsperutkempis#slimlepasbersalin#checklistberpantang#3sterengganu#kurungcottonmurah#lotionkurushebat#sukusukuseparuh#eatclean#bengkutsajat#3soriginal#3soriginalhq#secretsuperslimmingoriginal#coachkurus#muaterengganu#drawbridgeterengganu#foodporn#lotionmuabellaz#lotionkurusbellaz

comment 0 star 1 26 minutes ago

๐ŸŒตfreakyfitz passion lemon tea๐Ÿ‹
.
freakyfitz adalah minuman kesihatan yang membantu mengurangkan berat badan dengan hasil yang optimum. hanya dengan 1 sachet ia membantu :
๐Ÿ”ฅmembakar lemak
๐Ÿ”ฅmengawal selera makan
๐Ÿ”ฅmeningkatkan metabolisma
๐Ÿ”ฅpengembalian tenaga baru
.
diperbuat dari :
๐ŸŠserbuk guarana
๐ŸŒตhoodia gordonii
๐ŸŒฟekstrak kopi hijau
.
.
ramai dah berjaya turun berat badan! uolls bila lagi? ๐Ÿ˜
.
.
๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ๐Ÿ’ธ๐Ÿ’ฐ
stokis & agent wantedโ€ผ๏ธโ€ผ๏ธ
stokis & agent wantedโ€ผ๏ธโ€ผ๏ธ
stokis & agent wantedโ€ผ๏ธโ€ผ๏ธ
.
cash & gold rewards menanti anda ๐Ÿ’ƒ๐Ÿป
kami guide sampai jadi โ€ผ๏ธ
.
.
any inquiries,
๐Ÿ“ฒ whatsapp : 012 - 572 7669
click link di bio
.
๐Ÿš— cod available!
seluruh malaysia
.
๐Ÿ“self pickup : ampang point
.
๐Ÿ“ฌ postage daily!
.
๐ŸŽ free gift exclusive!
.
๐Ÿ› find us on shopee : myjuerneys beauty cabin
.
๐Ÿ™‹๐Ÿป‍โ™€ agent & dropshipper are welcome. whatsapp us now!
.
#surerichteam #surerichteamxjenny #freakyfitz #freakyfitzhq #freakyfitzkl #freakyfitzkualalumpur #samtilla #shaheizysam #freakyfitzampang #ubatkurus #kuruscepat #freakyfitzsubang #freakyfitzgombak #freakyfitzperak #freakyfitzbrunei #freakyfitzklang #freakyfitzkedah #freakyfitzjohor #freakyfitzterengganu #freakyfitzselangor #freakyfitzpahang #freakyfitzbangsar #freakyfitzwangsamaju #mestikurus #agentwanted #kuruscepat #mirafilzah #freakyfitzcheras #freakyfitzkelantan

comment 0 star 0 28 minutes ago

Yang ada mengharap to get a better shape of yourself in 2020, a better version of yourself tu.. yes you can !! but first, you have to decide to change.
.
kalau tak ‘change’ mcm mana nak jadi a better one kan๐Ÿ˜‰.
.
knowledge alone is not powerful,
application is way more powerful.
.
โžก๏ธintake is opening for january 2020!!.
.
๐Ÿ“group & personal coaching 100% hanya online melalui wassap
๐Ÿ“meal plan lengkap bersama resipi diet sihat selama 30 hari
๐Ÿ“’meal replacement’ untuk breakfast & dinner disediakan sepanjang program
๐Ÿ“teknik beli groceries dengan betul
๐Ÿ“ lock berat ideal
๐Ÿ“combo exercise hanya dari rumah
.
๐Ÿ’ฏ % online ๐Ÿ“ฒ sihat, pemakanan seimbang & nutrisi lengkap.
.
healthy mind healthy body.
.
mind training for healthy eating habits.
.
#teamcoachingaz #teamnickhinhussien #enjoyhealthyeasyweightlossonline.
.
pt/coach atikah ๐Ÿ“ฒ๐Ÿ“ฒ๐Ÿ“ฒ+60128583425.
.
| certified health & wellness coach | certified personal trainer | nutritionist | food technologist |

#nakkurus #kuruscepat #kevinzahri #zulariffin #jomkurus #mirafilzah #benamir #coachkurus #ariani #tipskuruscepat #coachturunberat #lelakimuyangdulu #jannajick #primavalet #menusihat #neelofar #sarasajeeda #youcanloseweightfromhome #teamfadzil #jubahbesar #jalanjalancarimakan #tv3 #ubatkurus #isihatmagazine #setelahkudimiliki #cemburuseorangperempuan

comment 1 star 2 44 minutes ago

Awaaa..dengan benda alah ni dh boleh kurus mcm mira filzah ๐Ÿ˜
.
dengan hanya 1 biji sehari, xperlu diet ketat, xperlu exercise, xperlu membazir beli produk lain yang xberi kesan langsung.dgn #dtrim anda boleh kurus seawal 2minggu ๐ŸŸ๐Ÿ๐Ÿ•๐Ÿ—๐Ÿš๐Ÿœ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#dtrim #dtrimmurah #dtrimoriginal
#dtrim #dtrimoriginal #dtrimmurah #pilkurus #ubatkurusselamat #ubatkurusberkesan #kurus #dtrimmurah #ubatkurus #kurusdengancepat #produkkurus #ubatkurus #kurus #kurusseminggu #kurusdalam2minggu #gemok #gemuk #kuruscepat #cepatkurus #kurussebelumraya #kurustanpadiet #ubatkurusmurah #pilkurusberkesan

comment 0 star 0 44 minutes ago

๐Ÿ”ฅ hot testimoni coco s + bella squeez๐Ÿ”ฅ
.
.
total loss : 6kg ๐Ÿ‘
berat sebelum : 61kg
berat selepas : 55kg
.
.
mereka dah berjaya menurunkan berat badan๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜. dah boleh pakai baju saiz kecik tanpa perlu berpantang..๐Ÿ˜Š
.
.
awak bila lagi???
.
.
nak kurus, meletop dan cantik?
(klik link wassap di bio ig @bodydreamcocoslimming.original )
.

#supplementkurus #ubatkurus #ubatkurusmurah #ubatkurusberkesan #ubatkurusmalaysia #produkkurusmurah #produkkurus #jomkurus #kurussihat #kurusfit #kurusbertenaga #nakkurus
#bodydream #bodydreamcocos #bellashake #shaklee #shakleemalaysia #lookfiit #bellasqueez #pinkladyoriginal #instaboomakademi
#testimonicustomer #tipsdiet #tipskurus #testimonikurus #kurustanpapantang #eatcleanmalaysia #kuruscantik #kurusisohsem #malaysia

comment 0 star 1 48 minutes ago

Lolita ready stock๐Ÿค—
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ no pain no gain
.
.
hi gais.
.
.
bila dah rasa di keberatan sangat atau dah lebih muatan bila berjalan pun makin slow termenggah2, jalan sikit pun dah rasa penat, pakai baju pun dah rasa zip tak mampu nak ditampung meh la cuba lolita aka beauteaslim. xmahal xlama nak turunkan berat badan. fokus 10 hari jer. syarat utama wajib air kosong tiga liter sehari. mudah kan. .
.
.
โžฐwa 0194473007โžฐ
.
.
#maxxslimoriginal #ubatkurus #ubatkurusberkesan #ubatkurusmurah #testimoniubatkurus #juzfit #dtrim #qurose #tipskuruskanbadan #tipsturunberatbadan #maxxslimmalaysia #ubatkurusmalaysia #testimoniubatkurusmalaysia #ubatkurusoriginal #ubatkurusmalaysia #ubatkuruscepat #tipskuruscepat #testimonidtrim #testimoniqurose #testimonijuzfit #tipskurus #bajubesar #bajubesarmalaysia #plussizemalaysia #bajuplussize #bajuplussizemalaysia

comment 0 star 0 53 minutes ago

Lolita ready stock๐Ÿค—
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ no pain no gain
.
.
hi gais.
.
.
bila dah rasa di keberatan sangat atau dah lebih muatan bila berjalan pun makin slow termenggah2, jalan sikit pun dah rasa penat, pakai baju pun dah rasa zip tak mampu nak ditampung meh la cuba lolita aka beauteaslim. xmahal xlama nak turunkan berat badan. fokus 10 hari jer. syarat utama wajib air kosong tiga liter sehari. mudah kan. .
.
.
โžฐwa 0194473007โžฐ
.
.
#maxxslimoriginal #ubatkurus #ubatkurusberkesan #ubatkurusmurah #testimoniubatkurus #juzfit #dtrim #qurose #tipskuruskanbadan #tipsturunberatbadan #maxxslimmalaysia #ubatkurusmalaysia #testimoniubatkurusmalaysia #ubatkurusoriginal #ubatkurusmalaysia #ubatkuruscepat #tipskuruscepat #testimonidtrim #testimoniqurose #testimonijuzfit #tipskurus #bajubesar #bajubesarmalaysia #plussizemalaysia #bajuplussize #bajuplussizemalaysia

comment 0 star 1 54 minutes ago

Ade yg nak join postage today ke???
.
kelebihan slimrich botanical slimming ๐ŸŒท
โ˜‘mengawal selera makan tanpa โ˜‘percepatkan proses pembakaran lemak degil terutama di tempat lemak terkumpul seperti di paha lengan dan perut
โ˜‘100% herba semulajadi yang kaya dengan fibre yang memudahkan proses pencernaan
โ˜‘membakar lemak yang lebih dan membuangnya melalui proses buang air besar/kecil
โ˜‘meningkatkan metabolisme badan dan membekalkan tenaga
โ˜‘membuang toksin-toksin bahan buangan dalam badan secara semula jadi (kulit juga akan jadi lebih sihat dan bermaya)
๐ŸŽˆ tiada kesan sampingan
๐ŸŽˆ tiada rasa cirit birit atau pening
๐ŸŽˆ sehari dah boleh rasa kesannya
๐ŸŽˆ seminggu dah boleh nampak perbezaannya
sebulan dah boleh turun 5kg hingga 8kg
โ˜‘yang turun lebih dari tu pun ada mengikut tahap metabolisme setiap orang :)
โ˜‘berat tidak naik secara mendadak walaupun anda sudah berhenti mengambil slimrich ๐ŸŽ€ hanya perlu mengambil slimrich sekali sehari sahaja di waktu pagi sebelum sarapan
โ˜‘99% customers memberi feedback positif ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
.
๐ŸŒฟ kandungan slimrich:
1)artemisia dracunculus 12%
2)psyllium husk 19%
3)bamboo shoot 16%
4)lotus leaf 14%
5)jobstear 18%
6)xianxian cao 21%
.
arahan:
๐Ÿ‘‰ telan sebiji slimrich sekali sehari dengan air pada waktu pagi sahaja 30minit sebelum sarapan (masa perut kosong)
๐Ÿ‘‰๐Ÿปmin kena tunggu 30 minit ye baru boleh makan. ๐Ÿ‘‰ amalkan minum air masak at least 3 liter untuk proses pencernaan yg baik dan untuk elakkan hidrasi
.
pantang larang
๐Ÿ‘‰ kopi dan susu segar.
kenapa?? sebab dua minuman ni boleh meneutralkan khasiat slimrich. .
sesuai untuk:
๐Ÿ‘‰ umur 18-60
.
tidak sesuai untuk:
๐Ÿ‘‰ ibu mengandung
๐Ÿ‘‰ ibu menyusu bayi usia bawah 5 bulan
๐Ÿ‘‰ penyakit kronik
๐Ÿ‘‰ penyakit kencing manis darah tinggi jantung kanser dan seumpamanya

whatsapp 017-2881314
whatsapp 017-2881314
whatsapp 017-2881314
.
.
only rm 110/ botol + get percuma sample greentox + percuma slimrich chocolate drink โค๏ธโค๏ธ
.
.

#slimrich #slimrichbotanicalslimming #slimmingproducts#slimrichofficial #slimrichslimming #slimrichlovers #slimrichkelantan #produkkurus #testimonislimrich #ubatkurus #ubatkawalselera #dtrim #slimrichbyakma #kurusnatural #sayajual #mekapartis # #slimrichkotabharu #kualalumpur #saya

comment 0 star 0 58 minutes ago

๐™†๐™€๐™‡๐™€๐˜ฝ๐™„๐™ƒ๐˜ผ๐™‰ ๐™“๐™Ž ๐™‹๐™€๐™๐™๐™€๐˜พ๐™ ๐™‡๐™Š๐™๐™„๐™Š๐™‰
๐Ÿmembantu membakar lemak diseluruh badan secara luaran
๐Ÿmembantu mengempiskan perut yang buncit
๐Ÿmembantu mengecilkan peha
๐Ÿmembantu mengecilkan lengan
๐Ÿmembantu melegakan senggugut
๐Ÿmembantu membuang angin dalam badan
๐Ÿmembantu proses pembentukan badan (reshape)
๐Ÿmembantu melancarkan peredaran darah

๐™„๐™ฃ๐™œ๐™ง๐™š๐™™๐™ž๐™š๐™ฃ๐™ฉ ๐™‡๐™ค๐™ฉ๐™ž๐™ค๐™ฃ
aqua
propylene glycol,
eucalyptus oil (minyak putih)
peppermint (sejuk)
menthol crystal (sejuk)
ascorbyl tetraisopalmitate p (vit c)
zingiber oficinale (ginger), capsicum annuum extract (panas)
fragrance

sebotol rm89
harga prom rm69
jimat rm20!

beli 2 botol jimat rm40
๐™๐™ง๐™š๐™š ๐˜ฝ๐™š๐™ฃ๐™œ๐™ ๐™ช๐™ฃ๐™œ!
๐™๐™ง๐™š๐™š ๐˜ฝ๐™š๐™ฃ๐™œ๐™ ๐™ช๐™ฃ๐™œ!
๐™๐™ง๐™š๐™š ๐˜ฝ๐™š๐™ฃ๐™œ๐™ ๐™ช๐™ฃ๐™œ!
.
.
#fitnessmalaysia #losyenkurus #sapusapukurus #felinna #supplementkurus #ubatkurus #slimtea #skinnytea #kurusbadan #sayanakkurus #sayanakcantik #jomkurus #jomsihat #detoxslim #kuruscepat #kurussebelumkahwin #kurussihat #kuruscantik #losyenkurussejuk #kurusselamat #zumbamalaysia #senaman #kurusdalam7hari #kurusdalam2minggu #kuruslangsing #bengkung #xsperfectlotion #klubnalaleh #mengandung #period

comment 0 star 0 58 minutes ago

Pastikan original dari agent sah hq baru beliโ—๐Ÿ”ฅ
.
jangan was-was utk mencuba, kopi kurus #klubnalaleh adalah produk yg:
.
๐Ÿ€ lulus kkm dibawah pengkelasan makanan (lbh kpd supplements minuman kesihatan & detox bukan sejenis ubat)
๐Ÿ€ disahkan halal oleh jakim
๐Ÿ€ dikilangkan di kilang yg bertaraf gmp (terbukti berkualiti & bersih mengikut piawaian yg ditetapkan)
๐Ÿ€ dijamin selamat digunakan tanpa bahan kimia @ tanpa kesan sampingan (drpd bahan semulajadi & organik)
๐Ÿ€ produk muslim & tempatan
.
keistimewaan #klubnalaleh :
.
๐Ÿ‘‘ kesan ketara seawal 15 hari (perut kempis)
๐Ÿ‘‘ membantu mengurangkan selera makan
๐Ÿ‘‘ membantu menyekat pertambahan berat badan
๐Ÿ‘‘ membaiki sistem pengahadaman
๐Ÿ‘‘ membakar lemak tepu dengan pantas secara semulajadi
๐Ÿ‘‘ tiada kesan sampingan yang memudaratkan kesihatan anda
๐Ÿ‘‘ menghalang pembentukan lemak berlebihan
๐Ÿ‘‘ meningkatkan metabolisme badan untuk membantu bakar lemak tepu
๐Ÿ‘‘ membuang toksin dalam badan
๐Ÿ‘‘ tanpa perlu senaman berat
.
nak cantik nak slim, jangan bertangguh-tangguh. join misi kurus sis jeera skrg! bangkit dari kemurungan, cari keyakinan diri.
.
jom minum, jom kurus ! ๐Ÿ˜˜
.
cod
bandar klang
bukit tinggi klang
port klang
.
๐Ÿ“ฒ more info & order whatsapp 0193104860

comment 1 star 2 58 minutes ago

Pastikan original dari agent sah hq baru beliโ—๐Ÿ”ฅ
.
jangan was-was utk mencuba, kopi kurus #klubnalaleh adalah produk yg:
.
๐Ÿ€ lulus kkm dibawah pengkelasan makanan (lbh kpd supplements minuman kesihatan & detox bukan sejenis ubat)
๐Ÿ€ disahkan halal oleh jakim
๐Ÿ€ dikilangkan di kilang yg bertaraf gmp (terbukti berkualiti & bersih mengikut piawaian yg ditetapkan)
๐Ÿ€ dijamin selamat digunakan tanpa bahan kimia @ tanpa kesan sampingan (drpd bahan semulajadi & organik)
๐Ÿ€ produk muslim & tempatan
.
keistimewaan #klubnalaleh :
.
๐Ÿ‘‘ kesan ketara seawal 15 hari (perut kempis)
๐Ÿ‘‘ membantu mengurangkan selera makan
๐Ÿ‘‘ membantu menyekat pertambahan berat badan
๐Ÿ‘‘ membaiki sistem pengahadaman
๐Ÿ‘‘ membakar lemak tepu dengan pantas secara semulajadi
๐Ÿ‘‘ tiada kesan sampingan yang memudaratkan kesihatan anda
๐Ÿ‘‘ menghalang pembentukan lemak berlebihan
๐Ÿ‘‘ meningkatkan metabolisme badan untuk membantu bakar lemak tepu
๐Ÿ‘‘ membuang toksin dalam badan
๐Ÿ‘‘ tanpa perlu senaman berat
.
nak cantik nak slim, jangan bertangguh-tangguh. join misi kurus sis jeera skrg! bangkit dari kemurungan, cari keyakinan diri.
.
jom minum, jom kurus ! ๐Ÿ˜˜
.
cod
bandar klang
bukit tinggi klang
port klang
.
๐Ÿ“ฒ more info & order whatsapp 0193104860

comment 1 star 0 58 minutes ago

๐™†๐™€๐™‡๐™€๐˜ฝ๐™„๐™ƒ๐˜ผ๐™‰ ๐™“๐™Ž ๐™‹๐™€๐™๐™๐™€๐˜พ๐™ ๐™‡๐™Š๐™๐™„๐™Š๐™‰
๐Ÿmembantu membakar lemak diseluruh badan secara luaran
๐Ÿmembantu mengempiskan perut yang buncit
๐Ÿmembantu mengecilkan peha
๐Ÿmembantu mengecilkan lengan
๐Ÿmembantu melegakan senggugut
๐Ÿmembantu membuang angin dalam badan
๐Ÿmembantu proses pembentukan badan (reshape)
๐Ÿmembantu melancarkan peredaran darah

๐™„๐™ฃ๐™œ๐™ง๐™š๐™™๐™ž๐™š๐™ฃ๐™ฉ ๐™‡๐™ค๐™ฉ๐™ž๐™ค๐™ฃ
aqua
propylene glycol,
eucalyptus oil (minyak putih)
peppermint (sejuk)
menthol crystal (sejuk)
ascorbyl tetraisopalmitate p (vit c)
zingiber oficinale (ginger), capsicum annuum extract (panas)
fragrance

sebotol rm89
harga prom rm69
jimat rm20!

beli 2 botol jimat rm40
๐™๐™ง๐™š๐™š ๐˜ฝ๐™š๐™ฃ๐™œ๐™ ๐™ช๐™ฃ๐™œ!
๐™๐™ง๐™š๐™š ๐˜ฝ๐™š๐™ฃ๐™œ๐™ ๐™ช๐™ฃ๐™œ!
๐™๐™ง๐™š๐™š ๐˜ฝ๐™š๐™ฃ๐™œ๐™ ๐™ช๐™ฃ๐™œ!
.
.
#losyenkurus #sapusapukurus #lookfiit #supplementkurus #ubatkurus #slimtea #skinnytea #kurusbadan #skinnyleg #skincare #jomkurus #jomsihat #detoxslim #kuruscepat #bakarlemak #kurussihat #kuruscantik #losyenkurussejuk #kurusselamat #zumbamalaysia #senaman #kurusdalam7hari #losyendherb #kuruslangsing #bengkung #xsperfectlotion #losyenmustajab #mengandung #lotionkurus #slimminglotion

comment 0 star 0 59 minutes ago

Siapa yg patut cuba cocoliffcaramel niโ“ โœ”๏ธyang nk ubah hidup.
โœ”๏ธyang nk kurus dlm masa yg cepat.
โœ”๏ธyang dh giveup dan tak percaya sebarang suppliment kurus.
โœ”๏ธyang x nak bazir duit try and error produk kurus.
โœ”๏ธyang mencari testimoni2 yg dh bejaya dulu.
โœ”๏ธyang nk kurus sebelum 2020.
โœ”๏ธyang memerlukan tenaga untuk aktiviti seharian.
.
noted โ—๏ธkita boleh berjaya kurus tanpa sebarang suppliment. percayalah.
.
tp dengan cocoliffcaramel ni korang dpt jimatkan masaโ—๏ธkorang boleh loss 2kg-5kg dlm 10 hari โ€ผ๏ธโœŒ๐Ÿผ
.

#cocoliffcaramelshahalam #cocoliffcaramel #jomkurus #diet #nakberubah #detox #cocoliff #cocoliffcaramel #cocoliffcaramelshahalam #teamcocoliff #shahalam #usj #subang #puchong #selangor #kl #kualalumpur #dnars #ubatkurus #obesiti #food #drinkwater #exercise #weight #nutrition #weightloss #workout #health #healthtips #diettips #healthyfood #malaysianfoods

comment 0 star 0 1 hour ago

Pastikan original dari agent sah hq baru beliโ—๐Ÿ”ฅ
.
jangan was-was utk mencuba, kopi kurus #klubnalaleh adalah produk yg:
.
๐Ÿ€ lulus kkm dibawah pengkelasan makanan (lbh kpd supplements minuman kesihatan & detox bukan sejenis ubat)
๐Ÿ€ disahkan halal oleh jakim
๐Ÿ€ dikilangkan di kilang yg bertaraf gmp (terbukti berkualiti & bersih mengikut piawaian yg ditetapkan)
๐Ÿ€ dijamin selamat digunakan tanpa bahan kimia @ tanpa kesan sampingan (drpd bahan semulajadi & organik)
๐Ÿ€ produk muslim & tempatan
.
keistimewaan #klubnalaleh :
.
๐Ÿ‘‘ kesan ketara seawal 15 hari (perut kempis)
๐Ÿ‘‘ membantu mengurangkan selera makan
๐Ÿ‘‘ membantu menyekat pertambahan berat badan
๐Ÿ‘‘ membaiki sistem pengahadaman
๐Ÿ‘‘ membakar lemak tepu dengan pantas secara semulajadi
๐Ÿ‘‘ tiada kesan sampingan yang memudaratkan kesihatan anda
๐Ÿ‘‘ menghalang pembentukan lemak berlebihan
๐Ÿ‘‘ meningkatkan metabolisme badan untuk membantu bakar lemak tepu
๐Ÿ‘‘ membuang toksin dalam badan
๐Ÿ‘‘ tanpa perlu senaman berat
.
nak cantik nak slim, jangan bertangguh-tangguh. join misi kurus sis jeera skrg! bangkit dari kemurungan, cari keyakinan diri.
.
jom minum, jom kurus ! ๐Ÿ˜˜
.
cod
bandar klang
bukit tinggi klang
port klang
.
๐Ÿ“ฒ more info & order whatsapp 0193104860

comment 2 star 2 1 hour ago

Lebih baik dipisah
sebelum sayang

pisahkan makanan yang kamu butuhkan tapi jangan jauh-jauh biar gak kangen
ini rahasianya... >slimmingdetoxtea
mengapa?
karna hanya dengan cukup 2 hari sekali, konsumsi teh serta kurang lebih 20hari sudah bisa kakak lihat hasilnya
masih malu karna badan kurang cukup bagus? jangan stress dengan lemak makin membiak !!! minum teh pelangsing hanya di @slimmingdetoxtea.asia bisa langsing dalam 20 hari. dijamin aman dan tanpa efek samping “_” โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–
๐Ÿ”› layanan informasi dan konsultasi
โž–โž–โž–โž–โž–โž–โž–
konsultasi order
contact person ๐Ÿ”„ wa : 0823 7032 3595
๐Ÿ”„ instagram: @slimmingdetoxtea.asia
#detoxteamurah #supplementkurus #ubatkurus #skinnyteatox #kuruscepat #kauyangpertama #slimmingteamurah #kakicantiqtea #tehkurusmurah #slimmingdetoxtea #demirindumu #kopikurusviral #kurusselamat #kurusdalam2minggu #slimmingteamurah #klubnalaleh #agentklubnalalehklang #teamkaktila #tipskurus #nakkuruscepat #klubnalalehhq #kurusdalam7hari #cintabelumtamattempoh #puteriyangditukar #keranadiamanusiabiasa #ajariplayboyitu#sapusapukurus #xsperfectlotion #harqisempire #harqisempireacademy

comment 0 star 1 1 hour ago

๐Ÿ–ค
onzz ke tak onzzz???
alhamdulillah....
.
nak turun berat cam gini??
xde pantang pelik2.
xde makan mcm org dalam pantang.
cuma minum air masak yg cukup (sebaiknya ikut berat badan)
.
kalau tambah dgn senaman yg konsisten lagilah cepat kesannya.
.
yes...original testimoni 3s.
at last akak sendiri sudah jumpa supplement yg betul2 berkesan.
.
dm / whatsapps cepat.
stok mmg laku keras.
sbb mmg berkesan.
.
#terengganu
#kualaterengganu #codkualaterengganu #codbukitpayung #marang #kualaberang #ajil #gongbadak #codgongbadak #besut #setiu #kemaman #pahang
#kuantan #pulaupinang
#georgetown #negerisembilan
#seremban #bandarayamelaka
#johorbahru #kelantan
#kotabahru #putrajaya #carakuruscepat #nakkurus #kuruscepat #ubatkurus #turunberatbadan #3ssecretsuperslimming #secretsuperslimmingoriginal

comment 0 star 1 1 hour ago

๐Ÿ–ค
onzz ke tak onzzz???
alhamdulillah....
.
nak turun berat cam gini??
xde pantang pelik2.
xde makan mcm org dalam pantang.
cuma minum air masak yg cukup (sebaiknya ikut berat badan)
.
kalau tambah dgn senaman yg konsisten lagilah cepat kesannya.
.
yes...original testimoni 3s.
at last akak sendiri sudah jumpa supplement yg betul2 berkesan.
.
dm / whatsapps cepat.
stok mmg laku keras.
sbb mmg berkesan.
.
#terengganu
#kualaterengganu #codkualaterengganu #codbukitpayung #marang #kualaberang #ajil #gongbadak #codgongbadak #besut #setiu #kemaman #pahang
#kuantan #pulaupinang
#georgetown #negerisembilan
#seremban #bandarayamelaka
#johorbahru #kelantan
#kotabahru #putrajaya #carakuruscepat #nakkurus #kuruscepat #ubatkurus #turunberatbadan #3ssecretsuperslimming #secretsuperslimmingoriginal

comment 0 star 1 1 hour ago

๐Ÿ–ค
onzz ke tak onzzz???
alhamdulillah....
.
nak turun berat cam gini??
xde pantang pelik2.
xde makan mcm org dalam pantang.
cuma minum air masak yg cukup (sebaiknya ikut berat badan)
.
kalau tambah dgn senaman yg konsisten lagilah cepat kesannya.
.
yes...original testimoni 3s.
at last akak sendiri sudah jumpa supplement yg betul2 berkesan.
.
dm / whatsapps cepat.
stok mmg laku keras.
sbb mmg berkesan.
.
#terengganu
#kualaterengganu #codkualaterengganu #codbukitpayung #marang #kualaberang #ajil #gongbadak #codgongbadak #besut #setiu #kemaman #pahang
#kuantan #pulaupinang
#georgetown #negerisembilan
#seremban #bandarayamelaka
#johorbahru #kelantan
#kotabahru #putrajaya #carakuruscepat #nakkurus #kuruscepat #ubatkurus #turunberatbadan #3ssecretsuperslimming #secretsuperslimmingoriginal

comment 0 star 0 1 hour ago

๐Ÿ–ค
kakak chomel shangat!!!
.
no more pipi pau
.
onzz ke tak onzzz???
alhamdulillah....
.
nak turun berat cam gini??
xde pantang pelik2.
xde makan mcm org dalam pantang.
cuma minum air masak yg cukup (sebaiknya ikut berat badan)
.
kalau tambah dgn senaman yg konsisten lagilah cepat kesannya.
.
yes...original testimoni 3s.
at last akak sendiri sudah jumpa supplement yg betul2 berkesan.
.
dm / whatsapps cepat.
stok mmg laku keras.
sbb mmg berkesan.
.
#terengganu
#kualaterengganu #codkualaterengganu #codbukitpayung #marang #kualaberang #ajil #gongbadak #codgongbadak #besut #setiu #kemaman #pahang
#kuantan #pulaupinang
#georgetown #negerisembilan
#seremban #bandarayamelaka
#johorbahru #kelantan
#kotabahru #putrajaya #carakuruscepat #nakkurus #kuruscepat #ubatkurus #turunberatbadan #3ssecretsuperslimming #secretsuperslimmingoriginal

comment 0 star 1 1 hour ago

Peserta 16 - khatijah
.
date start : 6/12/2019
weight before : 93kg
.
day 1: 93kg
day 2: 92.2kg
day 3: 91.1kg
day 4: 90.9kg
day 5: in progress.... ๐Ÿ’ช๐Ÿป
.
kita dah open untuk preorder tau. 100 org pertama akan dapat harga special dari kami ๐Ÿ”ฅ
.
klik link dekat bio skrg untuk preorder โค๏ธ
.
#fibreflex #mealreplacement #visitmyig #sayajual #kurus #diet #supplementkurus #kuruscarasihat #villagepeople #bazaarpaknil #produkkurus #supplementgym #gym #produkgym #visitmyig #sayanakkurus #ubatkurus #minumankurus #detoxkurus #swafoto #selfie #testimonifibreflex #fatburner #bakarlemak #sedutlemak #kevinzahritips #jomkurus #zumbamalaysia #jk1m #malaysia #viral

comment 0 star 1 1 hour ago

๐Ÿ–ค
kakak chomel shangat!!!
.
no more pipi pau
.
onzz ke tak onzzz???
alhamdulillah....
.
nak turun berat cam gini??
xde pantang pelik2.
xde makan mcm org dalam pantang.
cuma minum air masak yg cukup (sebaiknya ikut berat badan)
.
kalau tambah dgn senaman yg konsisten lagilah cepat kesannya.
.
yes...original testimoni 3s.
at last akak sendiri sudah jumpa supplement yg betul2 berkesan.
.
dm / whatsapps cepat.
stok mmg laku keras.
sbb mmg berkesan.
.
#terengganu
#kualaterengganu #codkualaterengganu #codbukitpayung #marang #kualaberang #ajil #gongbadak #codgongbadak #besut #setiu #kemaman #pahang
#kuantan #pulaupinang
#georgetown #negerisembilan
#seremban #bandarayamelaka
#johorbahru #kelantan
#kotabahru #putrajaya #carakuruscepat #nakkurus #kuruscepat #ubatkurus #turunberatbadan #3ssecretsuperslimming #secretsuperslimmingoriginal

comment 0 star 1 1 hour ago

๐Ÿ–ค
kakak chomel shangat!!!
.
no more pipi pau
.
onzz ke tak onzzz???
alhamdulillah....
.
nak turun berat cam gini??
xde pantang pelik2.
xde makan mcm org dalam pantang.
cuma minum air masak yg cukup (sebaiknya ikut berat badan)
.
kalau tambah dgn senaman yg konsisten lagilah cepat kesannya.
.
yes...original testimoni 3s.
at last akak sendiri sudah jumpa supplement yg betul2 berkesan.
.
dm / whatsapps cepat.
stok mmg laku keras.
sbb mmg berkesan.
.
#terengganu
#kualaterengganu #codkualaterengganu #codbukitpayung #marang #kualaberang #ajil #gongbadak #codgongbadak #besut #setiu #kemaman #pahang
#kuantan #pulaupinang
#georgetown #negerisembilan
#seremban #bandarayamelaka
#johorbahru #kelantan
#kotabahru #putrajaya #carakuruscepat #nakkurus #kuruscepat #ubatkurus #turunberatbadan #3ssecretsuperslimming #secretsuperslimmingoriginal

comment 0 star 1 1 hour ago

Dengan lemonex advance;
.
โŽ tak perlu diet berlapar!
โŽ tak perlu exercise!
.
โ€ผ๏ธhanya 1 sachets setiap hari, loss berkilo-kiloโ€ผ๏ธ
.
โค๏ธberatus testimoni customer yang dah berjaya kurus, putih & gebu dengan lemonex advance!
.
๐Ÿ”ฅshaker limited. sapa cepat, dia dapat๐Ÿ”ฅ
.
#lemonexadvance #lemonexoriginal #lemonex #lemonexmurah #lemonexviral #visitmyig #sayajualmurah #maibeli #kurus #diet #bazaarpaknil #produkgym #sayanakkurus #protienshake #murah #jomkurus #kurussihat #kuruscepat #viral #reviewmyig #ubatkurus #instafamous #tiktok #jk1m #zumbamalaysia #tipskurus #tipskuruscepat #putihkurus #gegarvaganza2019

comment 0 star 0 1 hour ago

Dah cuba macam2 tapi tak berjaya kurus!!!
.
tapi bila minum klubna dan laleh brt badan dah turun berkilo-kilo !!!
fuhhh bayangkan klu korang yg dh keciwa cuba mcm2 produk lemak masih kekal melekat dalam badan tu dpt hasil mcm ni jugak kan.
double confirm melompat atas penimbang tu nanti๐Ÿ˜‚
ok taknak ckp byk jom dapatkan klubna n laleh sekarang!!
.
.

whatsapp : 013-9115567
.
#sayajual #kurussihat #kurusselamat #skinnyteamalaysia #detoxmurah #plussizemalaysia #kuruscepat #klubnalalehkotabharu #klubnalalehbachok #klubnalaleh #kurusselepasraya #klubnalalehkelantan #nakkuruscepat #produkkurus #produkkurus #jomkurus #kurussebelumraya #sayanakkurus #detoxslim #sayajualdetoxtea #skinnytea #fatburner #detoxteamalaysia #kempisperut #jomdetox #jomkurus #tehhijau #langsingcepat #losyenkurus #sayanakkurus #ubatkurus #kurustanpadiet

comment 0 star 1 1 hour ago

Apa dia buat kat rehearsal #polisevo3 ni? takkan pegang tombak betul2? ๐Ÿค” korang rasa? @sharnaazahmad
.
rm 79sm/rm83ss exclude postage
.
cod
๐Ÿ–Œ๏ธbandar seri begawan
๐Ÿ–Œ๏ธkajang
๐Ÿ–Œ๏ธberanang
๐Ÿ–Œ๏ธbangi
๐Ÿ–Œ๏ธputrajaya
๐Ÿ–Œ๏ธcheras
๐Ÿ–Œ๏ธbalakong
๐Ÿ–Œ๏ธsemenyih
.
agent wanted ๐Ÿ’ฐ
๐ŸŽreward top agent
๐Ÿ‘ญgroup support
๐Ÿ’ฐsharing rezeki
๐Ÿค—free class marketing
โœ…bahan disediakan
.
ws naziem 01118842100 atau klik link di bio
.
https://sayanakbelifreakyfitz.wasap.my
https://sayanakbelifreakyfitz.wasap.my
.
@freakyfitzbangi.topstokis
@freakyfitzbangi.topstokis
@freakyfitzbangi.topstokis

#freakyfitzbangi #freakyfitzkajang #freakyfitzsemenyih #freakyfitzputrajaya #freakyfitzselangor #freakyfitzbalakong #freakyfitzcheras #freakyfitzkualalumpur #ubatkurus #ubatkurusselamat #freakyfitzbrunei #nakkurus #diet #kurus #supplementkurus #ubatkurussam #surerichteam #shaheizysam #samtilla #bazarpaknil #syatillamelvin #kekasihlipmatte #tipskurus #tipsbuanglemak #tipsdiet #dietsihat #gegarvaganza #freakyfitz #polisevo3

comment 0 star 26 1 hour ago

Lost 28kg? ๐Ÿคฏ๐Ÿคฏ cuba tengok dia consume apa?

yes. dia consume coco-s + bella squeeze. fuhh berasap tengok kan result dia?

korang yang nak join #misikurusdenganmala terus tekan link di bio profile @bodydream.johor

go go go ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ #kurus #nakkurus #supplementkurus #ubatkurus #ubatkurusmurah #ubatkurusberkesan #ubatkurusmalaysia #produkkurusmurah #produkkurus #jomkurus #kurussihat #kurusfit #kurusbertenaga #nakkurus #bodydream #bodydreamcocos #tipsdiet #tipskurus #testimonikurus #kurustanpapantang #eatcleanmalaysia #kuruscantik #intermittentfastingmalaysia

comment 0 star 1 1 hour ago

Dah cuba macam2 tapi tak berjaya kurus!!!
.
tapi bila minum klubna dan laleh brt badan dah turun berkilo-kilo !!!
fuhhh bayangkan klu korang yg dh keciwa cuba mcm2 produk lemak masih kekal melekat dalam badan tu dpt hasil mcm ni jugak kan.
double confirm melompat atas penimbang tu nanti๐Ÿ˜‚
ok taknak ckp byk jom dapatkan klubna n laleh sekarang!!
.
.

whatsapp : 013-9115567
.
#sayajual #kurussihat #kurusselamat #skinnyteamalaysia #detoxmurah #plussizemalaysia #kuruscepat #klubnalalehkotabharu #klubnalalehbachok #klubnalaleh #kurusselepasraya #klubnalalehkelantan #nakkuruscepat #produkkurus #produkkurus #jomkurus #kurussebelumraya #sayanakkurus #detoxslim #sayajualdetoxtea #skinnytea #fatburner #detoxteamalaysia #kempisperut #jomdetox #jomkurus #tehhijau #langsingcepat #losyenkurus #sayanakkurus #ubatkurus #kurustanpadiet

comment 0 star 0 1 hour ago

Dah cuba macam2 tapi tak berjaya kurus!!!
.
tapi bila minum klubna dan laleh brt badan dah turun berkilo-kilo !!!
fuhhh bayangkan klu korang yg dh keciwa cuba mcm2 produk lemak masih kekal melekat dalam badan tu dpt hasil mcm ni jugak kan.
double confirm melompat atas penimbang tu nanti๐Ÿ˜‚
ok taknak ckp byk jom dapatkan klubna n laleh sekarang!!
.
.

whatsapp : 013-9115567
.
#sayajual #kurussihat #kurusselamat #skinnyteamalaysia #detoxmurah #plussizemalaysia #kuruscepat #klubnalalehkotabharu #klubnalalehbachok #klubnalaleh #kurusselepasraya #klubnalalehkelantan #nakkuruscepat #produkkurus #produkkurus #jomkurus #kurussebelumraya #sayanakkurus #detoxslim #sayajualdetoxtea #skinnytea #fatburner #detoxteamalaysia #kempisperut #jomdetox #jomkurus #tehhijau #langsingcepat #losyenkurus #sayanakkurus #ubatkurus #kurustanpadiet

comment 0 star 0 1 hour ago

"bengkak gout dah kurang lepas amalkan mengkujus. siap nak repeat order lagi"

alhamdulillah serasi.
anda yang ada masalah gout dapatkan segera mengkujus dengan harga promosi.
.
. โ— produk dijamin selamat
โ— lulus kkm
โ— berkesan tanpa bahan merbahaya

dapatkan segera dengan hubungi nombor dibawah untuk nasihat dan tempahan

www.wasap.my/601158587868
www.wasap.my/601158587868
www.wasap.my/601158587868

#ubatgout #assalamualaikum #penawargout #herbatokaki #sakitgout #bazar #bazarpaknilonline #bazarpaknilmurahmurah #ubatkurus #ubatkurusmurah #selangor #kualalumpur #johor #terengganu #shahalam #sakitlutut #sakitsendi #ubatsakitlutut

comment 0 star 0 1 hour ago

Perempuan je ke boleh kurus dgn demica ??
.
.
sape cakap perempuan je nak kurus??๐Ÿค”๐Ÿ˜คlelaki pun nak jaga badan jugak, nak kelihatan slim jugak tau.
.
jangan risau, #demicasupplement ni sesuai utk lelaki & perempuan yg berumur 13 tahun ke atas.๐Ÿ˜‰ demica ni sejenis minuman berperisa mixberry & coklat, berbentuk serbuk & hanya perlu dibancuh dgn air kosong sahaja. kalau tak sempat bancuh boleh terus kemam macam tu je yummyyy ๐Ÿ‡๐Ÿซ
.
.
nak info lanjut?? dm nombor fon korang sekarang๐Ÿ“ฑ.
.
.
#demica #kurussihat #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #demicakubangkerian #demicawakafcheyeh #kbmall #demicawakafbharu #demicabachok #demicakotabharu #demicatumpat #demicakelantan #demicapasirmas #vorabeauty #demicakurus #demicaterengganu #demicagongbadak #demicakoklanas #nakkurus #produkkurusmurah #produkkurus #demicatestimoni

comment 0 star 1 1 hour ago

Perempuan je ke boleh kurus dgn demica ??
.
.
sape cakap perempuan je nak kurus??๐Ÿค”๐Ÿ˜คlelaki pun nak jaga badan jugak, nak kelihatan slim jugak tau.
.
jangan risau, #demicasupplement ni sesuai utk lelaki & perempuan yg berumur 13 tahun ke atas.๐Ÿ˜‰ demica ni sejenis minuman berperisa mixberry & coklat, berbentuk serbuk & hanya perlu dibancuh dgn air kosong sahaja. kalau tak sempat bancuh boleh terus kemam macam tu je yummyyy ๐Ÿ‡๐Ÿซ
.
.
nak info lanjut?? dm nombor fon korang sekarang๐Ÿ“ฑ.
.
.
#demica #kurussihat #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #demicakubangkerian #demicawakafcheyeh #kbmall #demicawakafbharu #demicabachok #demicakotabharu #demicatumpat #demicakelantan #demicapasirmas #vorabeauty #demicakurus #demicaterengganu #demicagongbadak #demicakoklanas #nakkurus #produkkurusmurah #produkkurus #demicatestimoni

comment 0 star 1 1 hour ago

Perempuan je ke boleh kurus dgn demica ??
.
.
sape cakap perempuan je nak kurus??๐Ÿค”๐Ÿ˜คlelaki pun nak jaga badan jugak, nak kelihatan slim jugak tau.
.
jangan risau, #demicasupplement ni sesuai utk lelaki & perempuan yg berumur 13 tahun ke atas.๐Ÿ˜‰ demica ni sejenis minuman berperisa mixberry & coklat, berbentuk serbuk & hanya perlu dibancuh dgn air kosong sahaja. kalau tak sempat bancuh boleh terus kemam macam tu je yummyyy ๐Ÿ‡๐Ÿซ
.
.
nak info lanjut?? dm nombor fon korang sekarang๐Ÿ“ฑ.
.
.
#demica #kurussihat #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #demicakubangkerian #demicawakafcheyeh #kbmall #demicawakafbharu #demicabachok #demicakotabharu #demicatumpat #demicakelantan #demicapasirmas #vorabeauty #demicakurus #demicaterengganu #demicagongbadak #demicakoklanas #nakkurus #produkkurusmurah #produkkurus #demicatestimoni

comment 0 star 0 1 hour ago

6 tips elak makan lewat malam
.
actually bukan tak boleh nak makan lewat malam. tapi nanti terlebih kalori intake. dalam masa sama bagi lah sistem badam rehat..kalau sentiasa nak proses makanan letih juga organ2 badan tu๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…
.
jom usaha sekarang! ubah size badan dari xxl ke s dgn #demicamixberry atau #demicacoklat . lepastu pakai #demicabengkung confirm bulan depan terus selim body.
.
apa yg paling paling penting uols wajib konsisten consume #demica jgn pulak harini consume, esok lupa.๐Ÿ™…๐Ÿป‍โ™€๏ธ good luck uols.
.
jom kita pakat2 kurus sekarang.
.
.
#demicantik #vorabeauty #kurussihat #jomkurus #ubatkurus #tipskurus #demicacodkelantan #demicacodkotabharu #demicatumpat #demicakb #demicagongbadak #demicakualaterengganu #demicakelantan #demicakotabharu #kuruscepat #kurus #ubatkurusmurah #supplementkurus #kurusdalam2minggu #nakkurus #produkkurusmurah #sayanakkurus #produkkurus #kurusdenganselamat #nakkuruskanbadan #demicatestimoni

comment 0 star 0 1 hour ago

Perempuan je ke boleh kurus dgn demica ??
.
.
sape cakap perempuan je nak kurus??๐Ÿค”๐Ÿ˜คlelaki pun nak jaga badan jugak, nak kelihatan slim jugak tau.
.
jangan risau, #demicasupplement ni sesuai utk lelaki & perempuan yg berumur 13 tahun ke atas.๐Ÿ˜‰ demica ni sejenis minuman berperisa mixberry & coklat, berbentuk serbuk & hanya perlu dibancuh dgn air kosong sahaja. kalau tak sempat bancuh boleh terus kemam macam tu je yummyyy ๐Ÿ‡๐Ÿซ
.
.
nak info lanjut?? dm nombor fon korang sekarang๐Ÿ“ฑ.
.
.
#demica #kurussihat #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #demicakubangkerian #demicawakafcheyeh #kbmall #demicawakafbharu #demicabachok #demicakotabharu #demicatumpat #demicakelantan #demicapasirmas #vorabeauty #demicakurus #demicaterengganu #demicagongbadak #demicakoklanas #nakkurus #produkkurusmurah #produkkurus #demicatestimoni

comment 0 star 0 1 hour ago

Perempuan je ke boleh kurus dgn demica ??
.
.
sape cakap perempuan je nak kurus??๐Ÿค”๐Ÿ˜คlelaki pun nak jaga badan jugak, nak kelihatan slim jugak tau.
.
jangan risau, #demicasupplement ni sesuai utk lelaki & perempuan yg berumur 13 tahun ke atas.๐Ÿ˜‰ demica ni sejenis minuman berperisa mixberry & coklat, berbentuk serbuk & hanya perlu dibancuh dgn air kosong sahaja. kalau tak sempat bancuh boleh terus kemam macam tu je yummyyy ๐Ÿ‡๐Ÿซ
.
.
nak info lanjut?? dm nombor fon korang sekarang๐Ÿ“ฑ.
.
.
#demica #kurussihat #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #demicakubangkerian #demicawakafcheyeh #kbmall #demicawakafbharu #demicabachok #demicakotabharu #demicatumpat #demicakelantan #demicapasirmas #vorabeauty #demicakurus #demicaterengganu #demicagongbadak #demicakoklanas #nakkurus #produkkurusmurah #produkkurus #demicatestimoni

comment 0 star 2 1 hour ago

Sampai bila nak gemuk !
.
rahsia #polisevo3 terbongkar...macamana nak cepat kurus...tanpa stress. inspektor khai ada survival kit la....yang bantu dia buang perut ๐Ÿ˜
.
dengan freaky fitz
โŽ tak perlu tahan lapar.
โŽ tak perlu diet ekstrem.
โŽ tak perlu senaman berat.
.
call hotline ๐Ÿ“ฒ 0182383546 sekarang !
.
posted @withrepost@freakyfitz_hq uish makin bertambah paduuuuu abg @sharnaazahmad kitaaaa lepas ni!! fuhhhh ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
.
.
#freakyfitzkakima #detoxbadan #kurusselamat #jomkurus #freakyfitz #freakyfitzhq #ubatkurus #sayanakkurus #freakyfitzmurah #kuruscarasihat #kurus #jomkurus #kuruscepat #kurussihat #kurustanpaberlapar #kurusbadan #kuruscantik #kuruslangsing #kurusdarirumah #kurusselamat #testimonikurus #misikurus #cabaranfreakyfitz #mestikurus #hadapsampaijadi

comment 1 star 3 1 hour ago

Perempuan je ke boleh kurus dgn demica ??
.
.
sape cakap perempuan je nak kurus??๐Ÿค”๐Ÿ˜คlelaki pun nak jaga badan jugak, nak kelihatan slim jugak tau.
.
jangan risau, #demicasupplement ni sesuai utk lelaki & perempuan yg berumur 13 tahun ke atas.๐Ÿ˜‰ demica ni sejenis minuman berperisa mixberry & coklat, berbentuk serbuk & hanya perlu dibancuh dgn air kosong sahaja. kalau tak sempat bancuh boleh terus kemam macam tu je yummyyy ๐Ÿ‡๐Ÿซ
.
.
nak info lanjut?? dm nombor fon korang sekarang๐Ÿ“ฑ.
.
.
#demica #kurussihat #ubatkurus #tipskurus #kuruscepat #kurus #nakkuruscepat #demicakubangkerian #demicawakafcheyeh #kbmall #demicawakafbharu #demicabachok #demicakotabharu #demicatumpat #demicakelantan #demicapasirmas #vorabeauty #demicakurus #demicaterengganu #demicagongbadak #demicakoklanas #nakkurus #produkkurusmurah #produkkurus #demicatestimoni

comment 0 star 1 1 hour ago